اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خبر داد

اعتبار 45 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای بوشهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از اعتبار 45 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خبر داد.

اعتبار 45 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای بوشهر

شاپور رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین آب برای کشاورزان استان از دغدغه‌های اساسی مسئولان است و در سال جاری تلاش بسیار گسترده‌ای برای این مهم انجام داده‌ایم.

وی افزود: خشکسالی مستمر هشت ساله و کاهش شدید منابع آب زیرزمینی از مهم‌ترین چالش‌های این مدیریت است که مشکلاتی را در تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های مهم سدسازی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌هاست که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران محقق شود.

رجایی تصریح کرد: مجموع اعتبارات شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در سال جاری 45 میلیارد ریال است که البته حدود 4.5 میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص یافته و 90 درصد اعتبارات تخصیص نیافته است.

وی یادآور شد: اگر طرح‌های مهم سدسازی و آبخیزداری در زمان مقرر انجام نشود با زیان بسیار زیادی مواجه خواهیم شد و استان به شدت متضرر می‌شود.

رجایی گفت: خط آبرسانی بوشهر از سد کوثر بین استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد مشترک است که اگر استان بوشهر نتواند برنامه‌ریزی جدی در منابع آبی داشته باشد استان‌های همجوار طرح‌های آبی خود را سریع‌تر اجرا و برای خود حق‌آبه ایجاد می‌کنند.

وی ابراز داشت: باید نسبت به تامین به موقع اعتبارات اجرای این طرح اهتمام ورزیم تا مردم استان از برکات آن برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر تاکید کرد: این شرکت از تمام ظرفیت موجود برای تکمیل طرح‌های سدسازی و آبرسانی استفاده می‌کند و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول