اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی در روستاهای دشتستان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی در روستاهای دشتستان خبر داد.

اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی در روستاهای دشتستان

گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان آب و فاضلاب روستایی دشتستان با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران آبرسانی به روستاها اظهار داشت: کارهایی که توسط مجموعه آب و فاضلاب روستایی انجام می‌شود بسیار مهم و جهادی است و کارهای صورت گرفته، ارزشمند و موثر هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: قدردانی از تلاشگران و زحمتکشان در عرصه خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم را وظیفه خود می‌دانیم و باید در نشست دیگری از همه کارگران و کارکنان تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه آب، نعمتی حیاتی و از ضروریات زندگی مردم است، گفت: آب برای مردم رفاه ایجاد می‌کند و دیر رسیدن یا دسترسی سخت به آن موجب به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای آنها می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به‌دلیل استفاده روزمره از آب آشامیدنی، نقش کارکنان و مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی بسیار مهم است و امیدواریم با انگیزه و توان مضاعف بتوانند به ادامه ماموریت‌های خود بپردازند.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و دوردست باعث ایجاد برکت در زندگی خدمتگزاران می‌شود و همواره با فائق آمدن بر مشکلات کاری، باید به اصلاح امور مردم بیاندیشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر کاری مشکلات و کمبودهایی وجود دارد و با امید و پشتکار باید به رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنیم.

این مسئول گفت: در اولین فرصت نشستی با وزیر نیرو به منظور پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات مطرح شده برگزار خواهیم کرد؛ همچنین در جلسات کمیسیون انرژی مسائل مربوطه را مطرح و تصمیماتی اتخاذ می کنیم.

وی از اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی در روستاهای دشتستان خبر داد و اذعان داشت: این طرح‌ها با تلاش و پیگیری مسئولان به زودی برای رفاه حال مردم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول