اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران خبر داد

اجرای سیاست خودگردانی مالی در هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به برنامه این جمعیت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: یکی از برنامه‌های این جمعیت در سال‌جاری کاهش وابستگی شعب به اعتبارات استانی و اجرای سیاست خودگردانی مالی است.

اجرای سیاست خودگردانی مالی در هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور در جلسه مجمع خیران جمعیت هلال‌احمر استان مازندران افزود: یکی از نتایج اصلی تکوین و توسعه جامعه مدنی گسترش و تقویت مشارکت فعالانه و داوطلبانه اکثریت افراد در امور مختلف اجتماعی است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون جمعیت هلال‌احمر با بهره‌مندی از خدمات داوطلبانه و مشارکت اعضای داوطلب خود، با ایجاد گسترده‌ترین شبکه امدادرسانی و ارائه خدمات بشر دوستانه برای کمک به آسیب‌دیدگان حوادث و سوانح مختلف طبیعی و انسانی، خدمات برجسته و با اهمیتی را سازماندهی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

ولی‌پور بیان داشت: اصیل‌ترین و باارزش‌ترین مشارکت اجتماعی در خدمات داوطلبانه اعضا و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر تبلور یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های خدمات داوطلبانه که توسط اعضای داوطلب بر اساس فطرت پاک انسانی خویش و در راستای تحقق آرمان‌های انسانی ارائه می‌شود این است که این خدمات بودن هیچ‌گونه چشم‌داشت و توقعی ارائه می‌گردد.

وی گفت: یکی از اصول راهبردی و مهم در فرایند کمک‌های داوطلبانه، مسئله استمرار و پایداری آن است که  می‌تواند ساختار جمعیت را برای پیشرفت و تسهیل در فرآیند خدمت‌رسانی متحول سازد.

این مسئول گفت: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان یک تشکل مردمی و عام‌المنفعه بهترین مکان برای سازماندهی و تجمیع خدمات داوطلبانه و برنامه‌ریزی برای ارائه آن به جامعه هدف و نیازمند است که در این راستا برنامه‌های جامع و کاملی در دست تهیه و اجرا است.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در جمعیت هلال‌احمر استان استفاده از همه ظرفیت‌های داوطلبانه برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: استان مازندران با توجه به ویژگی‌های طبیعی و انسانی و پذیرش سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر هنوز از زیرساخت‌های مناسب امدادی برخودار نیست، از این رو برنامه‌ریزی برای تقویت اینگونه زیرساخت‌ها بعنوان یک استراتژی راهبردی در دستور کار جمعیت استان قرار دارد.

ولی‌پور با اشاره به برنامه این جمعیت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: یکی از برنامه‌های این جمعیت در سال‌جاری کاهش وابستگی شعب به اعتبارات استانی و اجرای سیاست خودگردانی مالی است.

وی افزود: استفاده هوشمندانه از ظرفیت مجمع خیران و فعال‌سازی خانه‌های داوطلبان راهکار مناسبی است که می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند که در این راستا برنامه‌های خوبی در جمعیت استان تدوین شده است.

انتهای‌پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول