اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای قم خبر داد

آغاز دومین مانور فراگیر مدیریت بحران تهران با حضور نیروهای امدادی آبفای قم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از آغاز دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران با حضور نیروهای امدادی و بسیجی آبفای قم خبر داد.

آغاز دومین مانور فراگیر مدیریت بحران تهران با حضور نیروهای امدادی آبفای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی بینا از آغاز دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران خبر داد و گفت: این مانور از صبح امروز آغاز شده و تا دهم آبان ماه و با مشارکت استان‌های اصفهان، البرز، گیلان، مازندران، قزوین، مرکزی، سمنان و قم به عنوان استان‌های جانشین و معین ادامه خواهد داشت.

وی ایجاد شرایط واقعی و انجام عملیات مقابله با بحران به صورت واقعی را از جمله ویژگی‌های این مانور ذکر کرد و یادآور شد: این موضوع می‌تواند آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات و لجستیک را به خوبی ارزیابی کند ضمن اینکه تیم‌های ارزیاب نیز به صورت علمی این مانور واقعی را ارزیابی قرار داده و مستندسازی خواهند کرد.

مدیرعامل آبفای استان قم با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان قم به عنوان استان معین منطقه 6 و جنوب غرب استان تهران در این مانور شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور ارزیابی، ارتقاء آمادگی و هم‌افزایی واحدها و به‌کارگیری تجهیزات عملیاتی حوزه آب و فاضلاب استان تهران و افزایش سطح هماهنگی و همکاری استان‌های جانشین و معین استان تهران برای مواجهه با شرایط اضطراری است.

توکلی بینا گفت: قبل از برگزاری این مانور کارگاه‌ تخصصی به منظور هماهنگی استان‌های جانشین و معین آبفای استان تهران و سازمان‌های همکار و پشتیبان برای بحث و بررسی سناریوهای مانور برگزار شد که معاون بهره‌برداری، مدیران حراست، روابط عمومی، حوادث آب و فرمانده بسیج آبفای استان قم ضمن حضور در این کارگاه تخصصی، به منظور بازخوانی سناریوهای مانور از شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه شش و جنوب غرب استان تهران بازدید کردند.

وی یادآور شد: کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان قم نیز در برگزاری دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای استان تهران همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول