اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر:

دستگاه‌های امدادی و خدماتی آماده ورود به فصل سرما باشند

معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید آماده ورود به فصل سرما و مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده باشند.

دستگاه‌های امدادی و خدماتی آماده ورود به فصل سرما باشند

علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: اواخر فصل پاییز و 3 ماه زمستان که با افزایش باران و بارش برف همراه است، شرایطی را ایجاد می‌کند که ممکن است در صورت عدم آمادگی لازم در زندگی شهروندان خلل‌هایی را وارد سازد.

وی ادامه داد: به همین دلیل لازم است که برای این مدت از سال برنامه‌ریزی لازم را داشته و نهادها و سازمان‌های خدماتی و امدادی از جمله شهرداری، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی باید آمادگی مقابله با حوادث غیر مترقبه و رخدادهای پیش‌بینی نشده باشند.

معاون فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: به عنوان نمونه بارش شدید باران و برف در مقاطعی از سال مشکلاتی را ایجاد و موجب می‌شود که رفت و آمد شهروندان با خلل جدی روبه‌رو شود و اگر شهرداری برای این رخدادها برنامه نداشته باشد، به طور قطع در طول زمستان با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

اکبری اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه در اسلامشهر از جمله شهرداری، هلال احمر و اورژانس آمادگی خوبی دارند، اما لازم است که این آمادگی تا پایان فصل سرما و زمستان حفظ شود.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع، آخرین جلسه ستاد مدیریت بحران اسلامشهر به بررسی توانایی‌ها، آمادگی و کمبودهای دستگاه‌های خدماتی و امدادی این شهرستان برای ورود به فصل سرما اختصاص داشت و به تفکیک کمبودهای هر دستگاه شناسایی و برای تأمین نیازها برنامه‌ریزی شد.

معاون فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: در این جلسه وظائف این نهادها و سازمان‌ها برای ورود به فصل سرما نیز مشخص شد، از جمله آن که مقرر شد شهرداری اقدامات لازم مواقع بارش باران و برف انجام دهد.

اکبری در پایان متذکر شد: همچنین هلال احمر، اروژانس و آتش‌نشانی نیز موظف شدند که با اتخاذ تمهیدات لازم در طول فصل سرما در آماده‌باش بوده تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه برای امدادرسانی سریع اقدام کنند.

انتهای پیام/2302/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول