اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح فردا

مسابقات قرآنی شکوفه‌ها در مازندران برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر گفت: از صبح فردا مسابقات قرآنی در بخش زیر 16 سال با عنوان شکوفه‌ها در مازندران برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی شکوفه‌ها در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، روز نخست سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی مازندران، امشب به پایان رسید.

شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر امروز میزبان مسابقات قرآنی مازندران در امامزاده قاسم‌(ع) فریدونکنار و امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر امشب در حاشیه مراسم پایانی نخستین روز از مسابقات قرآنی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر روز نخست مسابقات قرآنی مازندران را باکیفیت برشمرد و اظهار داشت: حضور جوانان در سنین بالای 16 سال نسبت به سال‌های گذشته چشمگیر بود.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی با بیان اینکه رشته ترتیل مسابقات قرآنی مازندران به پایان رسید، افزود: در رشته ترتیل قرآن کریم سیداحمد میریان، هادی شیدایی، حسن پاکیزه، امیرحسین سبحانی و تقی رجب‌نژاد به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی در بخش شکوفه‌ها از صبح فردا خبر داد و بیان کرد: مسابقات قرآنی مازندران در سنین زیر 16 سال با عنوان شکوفه‌ها از فردا کار خود را آغاز می‌کنند.

سیفی تصریح کرد: حضور چشمگیر جوانان در این دوره از مسابقات نشان‌دهنده علاقه‌مندی نسل جدید به مفاهیم قرآنی و کاربردی شدن قرآن در بین جوانان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در بین شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی مازندران در امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، گفت: بسته‌های فرهنگی با عنوان کلام بزرگان و بیانات مقام معظم رهبری در بین جوانان و شرکت‌کنندگان توزیع شد.

وی تصریح کرد: پخش بسته‌های فرهنگی از صبح فردا برای سنین زیر 16 سال با عنوان شکوفه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/86003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول