اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی مازندران/

معرفی نفرات فینالیست رشته قرائت مسابقات قرآنی مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در رشته قرائت بخش برادارن نمرات کسب شده به یکدیگر نزدیک بود، گفت: نفرات فینالیست رشته قرائت مسابقات قرآنی در مازندران معرفی شدند.

معرفی نفرات فینالیست رشته قرائت مسابقات قرآنی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر، سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی مازندران از امروز در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 467 شرکت کننده در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء از قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران عصر امروز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزرای فارس در بابلسر با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران و برادران در رشته‌ حفظ به پایان رسید، افزود: ادامه رشته‌های قرائت و ترتیل از صبح فردا در امامزاده قاسم (ع) فریدونکنار و امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه در رشته قرائت بخش برادارن نمرات کسب شده به یکدیگر نزدیک بود، افزود: با نظر هیئت داوران رشته قرائت در بخش برادران به فینال رسید.

حیدری با بیان اینکه مجید آهنگری از ساری، طاها کبیری  از بابل، سید احمد مقیمی از بابل، علی محمدپور از ساری، حبیب‌الله غفاری از بابلسر و نقی عالیشاه از ساری به فینال مسابقات قرآنی مازندران در رشته قرائت رسیدند، بیان کرد: فینال مسابقات قرآنی رشته قرائت از فردا در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فینال بخش قرائت با ضوابط خاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86003/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول