اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پایان مسابقات قرآنی مازندران در بخش حفظ / اعلام نفرات برتر

سی ‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم مازندران در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل به پایان رسید و اسامی نفرات برتر نیز اعلام شد.

پایان مسابقات قرآنی مازندران در بخش حفظ / اعلام نفرات برتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر، از صبح امروز سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ‌، ترتیل و قرائت قرآن کریم مرحله استانی در مازندران آغاز به‌کار کرد.

این دوره از مسابقات با حضور 467 نفر شرکت‌کننده در شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در حال برگزاری است.

سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی مازندران به مدت دو روز در سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال در حال برگزاری است که خواهران در امامزاده قاسم (ع) فریدونکنار و برادران در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه مسابقات قرآنی استان مازندران از سطح کیفی مناسبی برخوردار است، افزود: برادارن و خواهران با یک رقابت سالم در حال برگزاری این دوره از مسابقات هستند.

حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اینکه این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات نسبت به نحوه برگزاری مسابقات و نمرات ثبت شده راضی بودند.

وی از پایان مسابقات قرآنی در بخش‌ خواهران در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء و ترتیل خبر داد و گفت: رشته‌های قرائت و حفظ 10 جزء قرآن کریم در بخش خواهران از فردا در امامزاده قاسم (ع) فریدونکنار ادامه می‌یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل در بخش برادارن با پایان رسید، بیان داشت: رشته‌های ترتیل و قرائت در بخش برادران در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر از فردا از سرگیری می‌شود.

علیزاده با اشاره به نفرات برتر رشته‌ی حفظ 10 جزء قرآن کریم، گفت: احمد محسنی از بابلسر، ابوالفضل گرگانی از بابل و عبدالله پوروایی از شهرستان نکا نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم هستند.

وی نفرات برتر رشته‌ی حفظ  20 جزء قرآن کریم را به ترتیب مجتبی محسنی از بابلسر، سیدمحمدصادق ادیانی و محمد محسنی از قائم‌شهر اعلام کرد و گفت: در رشته‌ی حفظ کل علیرضا جویباری از شهرستان جویبار، مهدی حبیبی از آمل و مهرداد اسماعیل‌زاده از شهرستان آمل به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هاجر عسگری از تنکابن، معصومه اسدی از شهرستان بابل و زهرا پور‌طهماسب از شهرستان بابلسر نفرات برتر در رشته قرائت قرآن کریم را کسب کردند، افزود: در رشته ترتیل قرآن کریم سعیده سیاری از شهرستان بابلسر، زهرا قلی‌پور از فریدونکنار و راضیه برزگر از شهرستان ساری به ترتیب موفق به کسب نمرات برتر شدند.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول