اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اسناد و کتابخانه‌های غرب کشور خبر داد

نمایش اسناد قدیمی کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب همدان

مدیرکل اسناد و کتابخانه‌های غرب کشور گفت: نمایشگاه انتشارات اسناد ملی کشور و اسناد قدیمی با موضوع کتاب و کتابخوانی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش اسناد قدیمی کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب همدان

قاسم بلوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در همدان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا همگان به یک اندازه از این رویداد فرهنگی مطلع شده و از این غذای روح برای تقویت اندیشه‌های خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اداره اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابد، تصریح کرد: در این نمایشگاه یک غرفه در سه قالب در اختیار این اداره گذاشته شده است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه‌های غرب کشور بیان داشت: در این نمایشگاه انتشارات اسناد ملی کشور و اسناد قدیمی با موضوع کتاب و کتابخوانی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به همزمانی ماه محرم با نمایشگاه کتاب همدان، نمایشگاهی از عکس‌های عاشورایی با موضوع دسته‌جات عزاداری مردم از سال 1350 تا 1365 برپا شده که علاقمندان می‌توانند، از آنها بازدید کنند.

بلوری خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی را برای آشنایی با کتب خطی و قدیمی ایران باستان به همگان عرضه می‌کند که علاقمندان می‌توانند به غرفه اسناد و کتابخانه‌های ملی مراجعه کنند.

هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب در همدان از 28 آبان تا سوم آذر ماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول