اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس یاوران نماز بابل:

مسابقه کتاب‌خوانی عبد شکور در بابل برگزار می‌شود

رئیس یاوران نماز بابل گفت: چهارمین مسابقه کتاب بابل با نام عبد شکور در بابل برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی عبد شکور در بابل برگزار می‌شود

محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: تاکنون بیش از 900 جلد کتاب مسابقه در اختیار متقاضیان قرار گرفته که 600 شرکت‌کننده زن بودند.

وی افزود: از آنجایی که این مسابقه درباره آموزش نماز برای کودکان و تشویق به این فریضه الهی است با همکاری انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش تصمیم بر این شد که این کتاب در اختیار والدین قرار گیرد تا با افزایش اطلاعات و نحوه تشویق و ارتباط موثرتر با فرزندان خود با ما همکاری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه نوجوانان متقاضیان شرکت در این مسابقه هستند، بیان داشت: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقه والدین هستند که در این راستا بیش از 650 شرکت‌کننده والدین دانش‌آموزان بودند که این کتاب در اختیار آنها قرار گرفت.

اکبرزاده با اشاره به اینکه مختاری و حجت‌الاسلام جواد بهشتی مولفین این کتاب هستند، خاطرنشان کرد: چون هدف اصلی از برگزاری این مسابقه آموزش تاثیرگذار در بین خانواده‌هاست لذا از حجت‌الاسلام بهشتی که عضو ستاد تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی است دعوت شد تا تاریخ چهار دی‌ماه ساعت 15 در بین خانواده‌های بابلی حضور یابد.

وی بیان داشت: این آزمون در 13 آذرماه از ساعت 10 صبح در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان باید به 35 سوال تستی پاسخ دهند.

رئیس یاوران نماز بابل با تقدیر از همکاری مدیر آموزش و پرورش بابل و  کتابخانه عمومی شهر بابل تصریح کرد: به 40 نفر از برگزیدگان این مسابقه نیز هدایای نقدی و غیرنقدی اهدا می‌شود.

اکبرزاده از استقبال بسیار خوب معلمان از جلسه مباحث علوم پایه قرآن با حضور حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی استاد حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: پیش‌بینی شرکت 200 نفر در این جلسات داشتیم که در حال حاضر به 700 نفر رسید.

رئیس یاوران نماز بابل بیان داشت: تاکنون دو جلسه از هفت جلسه در کانون امام خمینی بابل برگزار شده که بیش از 80 درصد شرکت‌کنندگان معلمان زن بودند.

اکبرزاده تصریح کرد: علاقه‌مندان از شهرهای دیگر استان نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/86009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول