اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی هندیجان خبر داد

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان هندیجانی

رئیس اداره بهزیستی هندیجان از پرداخت بیش از 5 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این اداره خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان هندیجانی

ماشاءالله مکتوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به رویکرد توانمندسازی جامعه هدف سازمان بهزیستی، این اداره اقدام به شناسایی افراد جویای کار و مستعد در شهرستان کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل پرونده در سال جاری موفق به پرداخت مبالغ تا سقف یک‌صد میلیون ریال تسهیلات به این افراد جویای کار شده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان از پرداخت بیش از 5 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این اداره خبر داد و تصریح کرد: این طرح مربوط به نیمه نخست امسال بوده است و همچنان در راستای افزایش اشتغالزایی در شش ماهه دوم سال جاری نیز به اجرا درخواهد آمد.

وی ادامه داد: این روند به شکل اصولی و با برگزاری دوره‌های شغلی به منظور ارتقای سطح مهارتی مددجویان انجام خواهد شد.

مکتوفی همچنین عنوان کرد: از مدیرکل بهزیستی استان خوزستان و فرماندار شهرستان بابت حمایت‌های بی‌دریغ خود از شهرستان محروم هندیجان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی ابراز امیدواری کرد با این اقدام بتوان به بخشی از معضل بیکاری در شهرستان خاتمه داد و زمینه را برای تشکیل زندگی برای جوانان هموار و مهیا کرد.

رئیس اداره بهزیستی هندیجان با بیان اینکه این شهرستان محرومیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد گفت: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری شهرستان هندیجان انتظار می‌رود هر چه بیشتر مسئولان استانی این منطقه را مورد توجه و حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/72001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول