اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست سال جاری انجام شد

پرداخت 4 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز از پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال وام در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی ویژه به مددجویان این استان خبر داد.

پرداخت 4 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان البرزی

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و طرح‌های کمیته امداد در سراسر کشور و به طبع آن استان البرز این است که مددجویان تحت پوشش به شرایط خودکفایی مالی برسند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم طرح‌ها و برنامه‌های متعددی از سوی کمیته امداد استان البرز در دست اقدام است که مهمترین آنها مربوط به طرح‌های اشتغال‌زایی، مشاغل خانگی و مباحث مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

این مسئول افزود: بارها اعلام کرده‌ایم که نیازمندان و افراد کم‌درآمد از تسهیلات مالی کمیته امداد و حمایت‌های لازم برخوردار خواهند بود، اما بنا بر این نیست که همواره مددجویان کمک‌های نقدی از ما دریافت کنند و تلاش داریم تا آنها را به خودکفایی مالی برسانیم.

سالارکیا گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش حرفه‌های مناسب و سپس ارائه تسهیلات مالی برای اینکه مددجویان بتوانند با اتکا به حرفه‌ای که آموخته‌اند، وارد بازار کار شوند و به استقلال مالی دست یابند، از جمله مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما است.

وی تصریح کرد: در همین راستا طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 4 میلیارد ریال تنها در بخش اشتغال‌زایی به مددجویان متقاضی تحت پوشش کمیته امداد استان البرز پرداخت شده است.

دعوت از خیرین استان البرز برای ایجاد اشتغال ویژه مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز بیان داشت: این اعتبار از محل کمک‌های مردمی تامین شده و در صورت افزایش کمک‌های مردم خیر استان البرز می‌توانیم بودجه‌ بیشتری را در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت پوشش قرار داده و آنها را برای رسیدن به خودکفایی مالی حمایت کنیم.

سالارکیا متذکر شد: محدود بودن منابع موجب می‌شود که ما نتوانیم این طرح‌ها را برای همه نیازمندان اجرا کنیم و به همین دلیل نیاز است مردم استان البرز که دارای روحیه ازخودگذشتگی و خیرخواهانه هستند، کمیته امداد را برای تحقق و اجرای اهداف و برنامه‌های خود یاری کنند.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول