اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تفرش:

میثم صابری شهردار تفرش شد

رئیس شورای شهر تفرش از انتخاب میثم صابری به عنوان شهردار تفرش خبر داد.

میثم صابری شهردار تفرش شد

رئیس شورای اسلامی شهر تفرش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تفرش با بررسی سوابق و تجارب گزینه‌های پست شهرداری این شهر در نهایت با پنج رای موافق میثم صابری را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

قدرت‌الله شاه‌علی داشتن تخصص در زمینه عمران و نقشه‌برداری، سابقه کار در شهرداری، ارائه عملکرد مطلوب در شهرداری، بومی بودن و آشنایی شهردار جدید تفرش با فرهنگ این شهر را از ویژگی‌های شهردار منتخب عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تکمیل ساختمان شهرداری، تشکیل شورای نظارت بر نیروهای تحت امر، پیگیری امور شهرداری، برخورد مناسب و قانونی با نیروهای تحت امر، داشتن برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت را از مهمترین برنامه‌های شهردار در تقویم کاری وی اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تفرش تاکید کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یک هدف واحد دارند و آن خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است و از شهردار انتظار می‌رود تعامل مناسبی با اعضای شورا داشته باشد.

شاه‌علی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های مطلوب شهردار در سه ماه سرپرستی شهرداری امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان باشیم.

وی افزود: بهره‌گیری صحیح و مناسب از تمام ظرفیت‌ها، مدیریت یکپارچه شهری بر اساس تفکر و خرد جمعی، ارتباط مستقیم و سازنده با شورای شهر برای تصمیم‌گیری‌های کلان شهری از مهم‌ترین خواسته‌ها و انتظار اعضای شورای شهر از شهردار جدید است.

انتهای پیام/87012/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول