اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حکم شهردار بناب در بلاتکلیفی/ زمزمه‌های انتخاب شهردار جدید به گوش‌می‌رسد

با وجود باقای شهردای قبلی بناب از سوی اعضای شورای چهارم امام نزدیک دو ماه است که هنوز حکم وی صادر نشده است.

حکم شهردار بناب در بلاتکلیفی/ زمزمه‌های انتخاب شهردار جدید به گوش‌می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با گذشت نزدیک دو ماه از آغاز فعالیت دوره جدید شوراهای اسلامی و نیز ابقاء شهردار قبلی بناب با 5 رأی موافق، 3 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از سوی اعضای شورای اسلامی چهارم؛ هنوز حکم شهردار بناب توسط استاندار آذربایجان‌شرقی صادر نشده است!

بر اساس برخی اخبار منتشره به نظر نمی‌رسد حکم باقر بابازاده شهردار فعلی از سوی استانداری به امضاء برسد و صدور و عدم صدور حکم شهردار بناب همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی است برخی اعضای شورای شهر بناب رایزنی‌های خود را برای انتخاب شهردار جدید آغاز کرده‌اند و به صورت انفرادی با برخی از افراد نیز مذاکراتی برای تصدی پست شهرداری انجام داده و از آنها برای اداره شهرداری برنامه خواسته‌اند!

عضو شورای اسلامی شهر بناب و سخنگوی این شورا با رد این خبر که شورا تاکنون به صورت گروهی با هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده است؛ گفت: شورای شهر بناب در نشست آتی خود نسبت به انتخاب سرپرست جدید برای شهرداری بناب اقدام خواهد کرد.

بابک رحیمیان افزود: شورای شهر بناب ظرف 20 روز آینده با تشکیل جلسات خود و در آرامش خاطر بیشتر نسبت به انتخاب شهردار اهتمام خواهد کرد.

وی درعین حال اظهار کرد: شورای شهر هیچ عجله‌ای برای انتخاب شهردار ندارد و سعی خواهد نمود شهرداری در حد و اندازه بناب و در شأن مردم این شهرستان انتخاب کند.

رحیمیان ادامه داد: شورا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عواملی در خارج از شورا برای انتخاب گزینه شهرداری بناب تصمیم‌گیری کنند و همکاران با درایت و تدبیر خود گزینه اصلح را برای شهرداری بناب انتخاب و معرفی خواهند کرد.

در هر حال انتظار می‌رود شورای چهارم با سعه صدر، صبر و محوریت قرار دادن منافع شهر و شهروندان به‌دور از شتاب‌زدگی و با تأمل به موضوع انتخاب شهردار بپردازند تا شاهد شورایی تأثیرگذار در دوره چهارم باشیم. چرا که هرگونه شتاب‌زدگی در رایزنی‌ها در موضوع مهمی چون انتخاب شهردار می‌تواند زمینه خدمتگزاری مجموعه مدیریت شهری را از بین ببرد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول