اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر:

مردم باید در جریان نحوه انتخاب شهردار توسط شورا باشند

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با انتقاد از برگزاری جلسات غیرعلنی شورا برای انتخاب شهردار گفت: شهروندان باید در جریان عملکرد منتخبان خود در انتخاب شهردار قرار گیرند.

مردم باید در جریان نحوه انتخاب شهردار توسط شورا باشند

مهری پالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: بحث غیر علنی بودن جلسات شورا باید همانند سایر موضوعات با شور و مشورت باشد اما برابر آیین‌نامه این موضوع از اختیارات هیئت رئیسه شورا است.

وی با بیان اینکه حق مردم است که از عملکرد و فعالیت‌های منتخبان خود آگاه باشند، افزود: به نظرم بحث انتخاب شهردار یکی از مباحثی است که با حضور حداقل نمایندگان مردم در جلسات شورا می‌تواند نسبت به تنویر افکار عمومی و روشن‌سازی موضوعات و مباحث مربوطه کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با تاکید بر اینکه امکان حضور تمامی مردم در جلسات شورا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نمایندگانی از مردم می‌توانند با حضور در جلسات شورا بدون مداخله و تنها به عنوان میهمان شاهد روند انتخاب شهردار باشند.

وی با بیان اینکه داشتن سابقه و تجربه در شهرداری، صداقت و مردمی بودن از جمله ملاک‌ها در انتخاب شهردار است، تصریح کرد: شهرداری با توجه به گستردگی حوزه فعالیت یک مجموعه است که هر چه مدیر آن توانمند باشد باز هم یکسری نارضایتی‌ها وجود دارد.

پالایی با تاکید بر اینکه نمی‌توان به صورت کامل و مطلوب خدمات را بدون نارضایتی در شهرداری ارائه داد، یادآور شد: قطعاً با انتخاب فردی توانمند و با سابقه می‌توان نارضایتی‌ها را به حداقل رساند تا شهروندان نیز رضایت نسبی از عملکرد شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول