اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد

بازرسی‌ از 170 واحد آموزشی مهدهای کودک در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از 170 واحد آموزشی مهدهای کودک که در دو مرحله و با همکاری اداره کل بهزیستی خوزستان انجام شد و نواقص مشاهده شده در تجهیزات زمین بازی‌های مهدهای کودک به مدیران آنها گزارش شد.

بازرسی‌ از 170 واحد آموزشی مهدهای کودک در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بازی‌های جسمانی و فیزیکی که معمولاً نیاز به ابزار و وسایل دارد و باعث تخلیه انرژی به صورت مثبت در کودکان می‌شود. 

وی افزود: ایمن و استاندارد بودن خدمات و تجهیزات زمین‌های بازی مهدهای کودک به دلیل استفاده گسترده عمومی از این وسایل از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع این اداره کل در زمینه‌های مرتبط با ایمنی و سلامت فرزندان، در پنج حوزه مربوط به کودکان و مهدهای کودک اعم از ایمنی و اسباب بازی، وسایل نگهداری، وسایل زمین بازی، تجهیزات شهربازی و نیز استاندارد خدمات‌دهی به کودکان در حال انجام فعالیت‌های گسترده‏ای است.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از 170 واحد آموزشی مهدهای کودک که در دو مرحله و با همکاری اداره کل بهزیستی استان خوزستان به عمل آمده است نواقص مشاهده شده در تجهیزات زمین بازی‌های مهدهای کودک به مدیران آنها گزارش شد که مهدهای کودک نیز با درک صحیح از عدم استاندارد و ایمن بودن شرایط موجود در زمین‌های بازی خود، اقدامات اصلاحی را انجام داده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد صدور چنین گواهینامه‌هایی برای همه مهدهای کودک در استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول