اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد

خریداری 2500 قلم کالا برای انجام آزمایش‌های استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان از خریداری 2 هزار و 500 قلم کالا برای انجام آزمایش‌های استاندارد سال جاری در این استان خبر داد.

خریداری 2500 قلم کالا برای انجام آزمایش‌های استاندارد در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا دهدشتی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز ملی کیفیت در سالن جلسات اداره کل استاندارد خوزستان برگزار شد اظهار کرد: برنامه ریزی کرده‌ایم تا پایان سال 1392 حدود 2 هزار و 500 قلم کالا برای انجام آزمایش‌های استاندارد خریداری شود.

وی افزود: در هفت ماه گذشته نیمی از اقلام مورد نیاز خریداری شده است که در حال انجام آزمایش بر روی آن‌ها هستیم.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: در سال جاری حضور در بازار و نظارت بر کالاهای عرضه شده در واحدهای توزیعی را افزایش خواهیم داد.

وی بیان کرد: در سال گذشته حدود 2 هزار مورد بازدید و بازرسی از واحدهای توزیع کننده انواع کالا‌ها در سطح بازار داشته‌ایم که توسط کار‌شناسان اداره کل استاندارد خوزستان انجام شده است.

دهدشتی‌زاده با بیان اینکه اکثر بازرسی‌ها در سطح بازار اهواز بوده است افزود: در کلانشهر اهواز حدود 15 هزار واحد صنفی وجود دارد که باید از آن‌ها بازدید شود.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بازرسی از بازار توسط کار‌شناسان اداره کل استاندارد خوزستان در سال 92 به 12 هزار مورد بازرسی برسد.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در توان ما نیست که از همه واحدهای صنفی بازدید کنیم بنابراین هر شهروند به عنوان یک بازرس اداره کل استاندارد خوزستان محسوب می‌شود که در صورت مشاهده تخلف و ارائه کالاهای غیراستاندارد در واحدهای صنفی، آن را گزارش می‌دهد.

وی در ادامه به 18 آبان روز ملی کیفیت اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در جامعه ما جلب توجه اقبال عمومی نسبت به مسئله کیفیت است.

به گفته دهدشتی‌زاده، همه ساله از واحدهای نمونه کیفی در سطح ملی تجلیل می‌شود که این مراسم فردا در استان خوزستان نیز انجام می‌شود.

وی، نوآوری و توجه به مقوله مشتری محوری و نتیجه محوری، استقرار نظام‌های سیستم مدیریت، توسعه مشارکت کارکنان و مسئولیت‌پذیری و خدمات پس از فروش را از جمله نکات مهم برای معرفی واحدهای نمونه کیفی بیان کرد.

مدیرکل استاندارد خوزستان در پایان گفت: کیفیت گران نیست ولی گرانبهاست، بسیاری از مشکلات ما با ارتقای کیفیت کالا‌ها حل می‌شود.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول