اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

کسب مدال‌های آسیایی در شش رشته ورزشی امکان‌پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران توانمند و قدرتمند استان اردبیل توان کسب مدال رنگارنگ را در شش رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی سال آینده دارند.

کسب مدال‌های آسیایی در شش رشته ورزشی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در نشست مشترک با رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: تمرینات و اجرای برنامه‌های تخصصی برای ورزشکاران استان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 در اولویت قرار دارد.

وی از رؤسای هیئت‌های ورزشی جانبازان، معلولان، نابینایان، کم بینایان و هیئت دوومیدانی خواست تا در برنامه‌ریزی مناسب برای حضور ورزشکاران مستعد استان در این رشته‌ها تلاش و همت واقعی داشته باشند.

پازاج تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و قهرمانان ما در هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در مسابقات جهانی خوش درخشیدند و ثابت کردند سرمایه‌گذاری در رشته‌های جانبازان و نابینایان به مدال و کسب افتخار منجر شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این رشته‌ها تلاش می‌کنیم تا سهمیه نفرات اعزامی خود و نیز احتمال حضور بانوان را تقویت کنیم و در فاصله 10 ماه مانده به بازی‌های آسیایی آماده‌سازی بسترهای مناسب برای قهرمانان را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی و اعتباری گریبانگیر این هیئت‌هاست ولی با صرفه‌جویی، بهره‌وری و ایجاد انگیزه در ورزشکاران جانباز، معلول و نابینا ملموس بودن مشکل مالی را کم رنگ کرده‌ایم.

پازاج در ادامه سخنان خود بیان کرد: تمرینات جلیل باقری جدی و مجید فرزین قهرمانان المپیکی استان به طور منظم و منسجم برگزار می‌شود و احتمال کسب مدال و افتخارآفرینی مجدد این دو قهرمان بسیار زیاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از توجه ویژه به هیئت دوومیدانی و ورزشکاران این رشته خبر داد و گفت: برخی از دوندگان استان مستعد کسب مدال در بازی‌های آسیایی هستند و این امر با توجه به نتایج دوندگان استان به ویژه در بخش بانوان دور از دسترس نیست.

در این دیدار سید شنوا رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان، ولی یعقوبی رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان و رسول منصفی رئیس هیئت دوومیدانی استان نیز با ارائه عملکرد هیئت خود به موانع و مشکلات پیش رو نیز اشاره کردند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول