اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ووشو استان قم:

هدف ووشو قم مدال‌آوری از بازی‌های آسیایی و المپیک است

رئیس جدید هیئت ووشو استان قم گفت: مهمترین هدف ما در دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت کسب مدال از بازی‌های آسیایی و المپیک آینده خواهد بود.

هدف ووشو قم مدال‌آوری از بازی‌های آسیایی و المپیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی اردستانی یکشنبه شب در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم که با حضور نایب رئیس فدارسیون ووشو، مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخابات این هیئت برگزار شد، تصریح کرد: از زمانی که مسئولیت سرپرستی هیئت را پذیرفته‌ام تا امروز که با اعتماد اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت انتخاب شدم، تمام فکر و ذکرم را برای تحول در این رشته به کار گرفته‌ام.

وی ادامه داد: تمام سعی من این بوده است که صاحبان این رشته ورزشی اعم از پیشکسوتان، مربیان، داوران، تحصیل‌کرده‌ها، قهرمانان و نام‌آوران که همگی برای رشد و پیشرفت ووشو، صاحب فکر، علم و دانش هستند را گردهم بیاورم.

رئیس جدید هیئت ووشو استان قم افزود: زمانی که مسئولیت سرپرستی هیئت را با اعتماد فدراسیون ووشو و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم پذیرفتم احساس کردم که شکافی بین اعضای این رشته ورزشی وجود دارد اما خوشبختانه این موضوع دیگر در هیئت ما وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای آینده ووشو استان قم دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت را در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: ابتدا با توجه به اینکه حدود یک سال دیگر به زمان برگزاری بازی‌های آسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی فاصله داریم خود را برای این مسابقات آماده می‌کنیم.

اردستانی تاکید کرد: قم در رشته ووشو استعدادها و ورزشکاران بسیار توانمندی دارد و تصور من این است که با توجه به این قابلیت‌ها و ظرفیت بالایی که هم در بخش مربیگری و هم در عرصه قهرمانی داریم، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی سال آینده نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: دومین هدف ما این است که ان‌شاءالله خود را برای حضور ووشوکاران قمی در مسابقات المپیک 2016 برزیل آماده کنیم، تا آن زمان چیزی حدود سه سال فرصت داریم و تصور من این است که اگر همگی دست در دست هم بدهیم که حتما این‌گونه خواهد شد، می‌توانیم با وحدت و همدلی و حمایت فدراسیون ووشو به زودی نمایندگان آماده و توانمندی در تیم‌های ملی سانشو و تالو کشورمان داشته باشیم.

مهدی اردستانی با کسب 17 رای اعضای مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم در حضور نایب رئیس فدراسیون ووشو و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول