اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابطحی در گفت و گو با فارس:

ملی‌پوش ایثار قم به مدال طلای بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان دست یافت

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از درخشش ملی‌پوش جوان این تیم در مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان خبر داد.

ملی‌پوش ایثار قم به مدال طلای بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان دست یافت

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان در پیکارهای بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی با درخشش ملی‌پوش تیم ایثار قم اظهار کرد: این دومین موفقیت این بسکتبالیست توانمند قمی در میادین برون‌مرزی محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با درخشش بازیکن قمی خود در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان با غلبه بر تمام حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و بدین ترتیب در کمتر از یک سال موفق به کسب دومین قهرمانی خود در قاره کهن شد، موفقیتی که ما آن را مایه افتخار و عزت ورزش جانبازان و معلولین قم می‌دانیم.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: در حالی که محمد محمدنژاد بازیکن تیم ایثار قم، عضو تیم ملی جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بود، بازی‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان با حضور تیم‌های مدعی به میزبانی کشور مالزی برگزار شد.

وی عنوان داشت: در حالیکه این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای برگزار می‌شد، بعد از کسب پیروزی‌های متوالی در این دوره، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در آخرین بازی خود نیز از سد تیم ملی جوانان فیلیپین گذشت و به عنوان تیم قهرمان این مسابقات معرفی شد.

ابطحی بیان کرد: بسکتبالیست‌های معلول جوان کشورمان آخرین دیدار خود را با نتیجه 71 بر 43 برابر حریف مدعی خود یعنی فیلیپین برگزار کردند و موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و با کسب مدال طلای سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به کشورمان باز گردند.

وی یادآور شد: این موفقیت ارزنده یعنی کسب مدال طلا همراه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در کشور مالزی در حالی برای محمد محمدنژاد و دیگر ملی‌پوش غیور تیم ملی جوانان کشورمان به دست آمد که این تیم در خرداد ماه امسال در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نیز به مقام نخست دست یافته و به رقابت‌های جهانی ترکیه که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، راه یافت.

وی عنوان داشت: موفقیت محمدنژاد در این رقابت مهم و معتبر آسیایی مایه افتخار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم است و امیدواریم در کنار این بازیکن ارزشمند و همت و غیرت دیگر بازیکنان توانمند ایثار به مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر دست یابیم.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول