اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمانگاه تخصصی بیماران سرطانی آمل:

زمین تنها مرکز سرطان‌شناسی غرب مازندران تامین شود

مدیر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیماران سرطانی آرین آمل گفت: تنها مرکز درمان سرطان غرب مازندران نیاز به تامین زمین دارد.

زمین تنها مرکز سرطان‌شناسی غرب مازندران تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آمل به همراه شهردار از نخستین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی طوبی آمل (آرین) که بازگشایی آن به عنوان تنها مرکز سرطان‌درمانی غرب مازندران با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در عید غدیرخم صورت گرفته بود بازدید کردند.

در این بازدید هیئت موسس درمانگاه به بیان مشکلات و سختی‌های به ثمر رساندن این درمانگاه که برای حمایت از بیماران سرطانی و ارائه خدمات پزشکی با نرخ دولتی است، پرداختند.

مدیر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی آرین آمل در این بازدید گفت: این درمانگاه در حال حاضر با 10 تخت و ظرفیت هر تخت پنج بیمار در روز در حال حاضر قادر به ارائه خدمات شیمی درمانی برای بیماران سرطانی است.

بهرام طهماسبی خاطرنشان کرد: برای بازسازی ساختمان استیجاری، تجهیز و راه‌اندازی این مجموعه، از سوی چند پزشک خیر 320 میلیون تومان تاکنون هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان فعلی مجموعه استیجاری است، تصریح کرد: در صورت در اختیار قراردادن زمین از سوی مجموعه شورا و شهرداری، مجموعه قادر به توسعه، ارائه خدمات پزشکی بیشتر و راه‌اندازی داروخانه 13 آبان برای ارائه داروهای کمیاب خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این بازدید با بیان اینکه این حرکت انسان دوستانه در خاطره شهروندان آملی حک خواهد شد، گفت: متاسفانه آمل بیماران سرطانی فراوانی دارد و بیماران به دلیل نبود امکانات و خدمات پزشکی ویژه این بیماری در شهرستان محروم هستند.

خسرو ابراهیم‌زاده اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر برای رفاه شهروندان به ویژه بیماران سرطانی، در کنار شما خواهند بود.

وی در پایان از این اقدام خداپسندانه و تلاش و زحمات مجموعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی طوبی آمل (آرین ) که دغدغه خدمات‌دهی به بیماران سرطانی در آمل را دارند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای‌پیام/86011/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول