اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان پستان کشور خبر داد

آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی سرطان سینه در اهر

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان پستان کشور از آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی مرکز مطالعات و تحقیقاتی سرطان پستان در اهر خبر داد.

آمادگی جهاد دانشگاهی برای راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی سرطان سینه در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مهدی حسینیان رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان پستان کشور بعد از ظهر امروز در آیین گشایش جهاد دانشگاهی شهرستان اهر اقدام جهاد استان را در راه‌اندازی این دفتر در شهرستان اهر اقدامی عملی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های عملی و دانشگاهی این شهرستان عنوان کرد.

وی جهاد دانشگاهی را یک نهاد عمومی غیردولتی برشمرد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری ادارات و نهادها و خیرین بتوانیم گام‌های مثبت و اساسی در این منطقه مستعد با منابع انسانی تحصیلکرده و پژوهشگر برداریم.

این استاد اهری‌الاصل، از آمادگی جهاد دانشگاهی برای اجرای تفاهمنامه‌های همکاری با مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی به خصوص در حوزه سرطان سینه برای اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی خبر داد و افزود: مرکز سرطان‌شناسی جهاد دانشگاهی در این زمینه از همه همکاران و فعالان پژوهشی و تحقیقاتی دعوت به همکاری می‌کند.

در پایان این مراسم دفتر جهاد دانشگاهی در اهر و قسمت‌های وابسته با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول