اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیریک خبر داد

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در سیریک

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیریک از پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق مرکز هرمزگان، عباس راونگی‌نژاد ظهر امروز در نشستی با اشاره به تحقق بازرسی‌های مشترک توسط سازمان تحت مدیریتش و دستگاه‌های مربوطه در حوزه بازار، اظهار داشت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها نقش عمده‌ای در روند قیمت‌ها و کنترل‌ آنها دارد و نتیجه آن رضایت بیشتر مردم است.

وی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری فرمانداری، تعزیرات حکومتی، اماکن، مجمع امور صنفی و بازرسان صنفی علاوه بر ایجاد گشت‌‌های مشترک ماهانه به صورت روزانه و هفتگی به شکل نامحسوس از واحدهای صنفی مختلف در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاها در راستای کنترل و نظارت از واحدهای صنفی؛ بازرسی به عمل می‌آورد.

این مسئول ادامه داد: 10 واحد صنفی متخلف، شامل یک واحد موبایل فروشی، درب و پنجره‌سازی، نجاری، سوپرمارکت، خدمات کامپیوتری، لوازم یدکی، کپسول فروشی، قایق‌سازی و نانوایی هستند که به علت عدم درج قیمت و ارائه فاکتور فروش، گران فروشی و عدم داشتن پروانه کسب پلمپ شده است.

راونگی‌نژاد افزود: این واحدهای صنفی متخلف به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

این مسئول بیان کرد: در شهرستان سیریک بیش از هزار و 100 واحد صنفی در قالب هفت اتحادیه خرازان، تعمیرکاران اتومبیل، خواروبار فروشی، درب و پنجره‌سازی، فروشندگان لوازم خانگی و صوتی تصویری، فروشندگان مصالح ساختمانی و مشاوران املاک و اتومبیل و موسسات اتومبیل تحت نظارت و حمایت مجمع امور صنفی شهرستان فعالیت دارد.

شهرستان سیریک در بخش شرقی هرمزگان و در مجاور بخش شرقی ساحل تنگه هرمز واقع است.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول