اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 5 باخت در 10 مسابقه لیگ برتر فوتسال

غیاثی از سرمربیگری ماهان تندیس قم استعفا کرد

سیدوحید غیاثی از هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور استعفا کرد.

غیاثی از سرمربیگری ماهان تندیس قم استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در فاصله سه هفته به پایان دور رفت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ماهان تندیس قم به جای حضور در جمع مدعیان قهرمانی در بین پایین جدولی‌ها قرار بگیرد، اما این اتفاق رخ داده و نخستین نتیجه عملکرد دور از انتظار این تیم در لیگ پانزدهم استعفای سیدوحید غیاثی از هدایت این تیم بود.

عملکرد غیرقابل تصور تیم فوتسال ماهان تندیس قم در 10 هفته سپری شده از بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تغییر در کادر فنی این تیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر را قطعی کرد و بر این اساس سیدوحید غیاثی سرمربی این تیم رسما از مسئولیت خود استعفا کرد.

در حالی که دهمین هفته بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت پنجمین باخت این فصل و چهارمین شکست خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس قم همراه بود، غیاثی بلافاصله بعد از پایان این دیدار از مسئولان باشگاه ماهان تندیس خواست با استعفا و کناره‌گیری وی از سرمربیگری ماهان تندیس موافقت کنند و این خواسته غیاثی مورد قبول امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم واقع شد.

بدین ترتیب استعفای بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال دبیری تبریز که سابقه بازی در تیم‌های ارم کیش قم، کیش ایر قم و صبای قم را دارد از سرمربیگری تیم فوتسال ماهان تندیس قم پذیرفته شد و باید منتظر تصمیم مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم بود تا در خصوص آینده این تیم تصمیم‌گیری کنند.

البته قرار است امشب جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم با حضور امیر جلالی مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکیل و در خصوص وضعیت کادر فنی نماینده قم در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال تصمیم‌گیری شود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی برابر تیم فرش آرای مشهد شکست خورد که به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند ادامه امیدوارکننده‌ای در فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد، اما این تیم در 10 مسابقه دور رفت تا کنون در چهار بازی خانگی و یک مسابقه بیرون از خانه به حریفان خود باخته است.

تنها سه هفته از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باقی مانده است و تیم فوتسال ماهان تندیس قم باید در هفته‌های یازدهم با میثاق تهران در خانه حریف، در هفته دوازدهم با راه ساری در سالن شهید حیدریان قم و در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت با تیم منصوری قرچک در سالن هفتم تیر این شهر با سرمربی جدید که به زودی معرفی می‌شود، به میدان رود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول