اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد:

تماشاگران ماهان تندیس به شکست این تیم در خانه کمک می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد تماشاگران قمی را در باخت خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تاثیرگذار دانست.

تماشاگران ماهان تندیس به شکست این تیم در خانه کمک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید مرتضایی عصر امروز بعد از بازی حساس تیمش با ماهان تندیس قم در هفته دهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با اشاره به اتفاقات رخ داده در این بازی و همچنین ارزیابی علمکرد تیمش تصریح کرد: هم ما و هم تیم فوتسال ماهان تندیس به سبب نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفته بودیم با فشار هواداران و رسانه‌ها روبه‌رو بودیم.

وی ادامه داد: شاید اگر ما در این بازی به تیم ماهان تندیس قم می‌باختیم کسی به ما خرده نمی‌گرفت چون بیرون از خانه بازی می‌کردیم و ماهان تندیس در سالن اختصاصی خود وضعیت بهتری داشت اما به نظر من ما راحت‌تر بازی کردیم و این تیم ماهان تندیس بود که زیرفشار بیشتری قرار داشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آراء مشهد افزود: من قصد دخالت در کار تیم فوتسال ماهان تندیس را ندارم اما به واقع از دوست خوبم سید وحید غیاثی حمایت می‌کنم و معتقدم که نه تماشاگران قمی باید با این مربی اینگونه برخورد کنند و نه تماشاگران مشهدی باید کم طاقت باشند.

وی یاد آور شد: من از قبل هم می‌دانستم که بازی سختی در پیش داریم، شما نباید فراموش کنید که همه قم را به عنوان مهد فوتسال می‌شناسند و این شهر بازیکنان و تیم بسیار خوبی دارد اما در دیداری که بازیکنان ما گوش به فرمان کادر فنی بودند توانستیم از این بازی سربلند خارج شویم.

مرتضایی عنوان داشت: من فیلم دو بازی قبلی ماهان تندیس در مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز و گیتی پسند اصفهان در این سالن را دیده بودم و می‌دانستم که تماشاگران قمی اگر تیمشان در مقابل حریفان عقب بیافتد این تیم را زیرفشار می‌گذارند، در این دیدار هم چنین اتفاقی افتاد و در حالی که آنها باید تا آخرین دقیقه صبر می‌کردند و بعد بازی تیمشان را نقد می‌کردند اینگونه نشد و ما توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی بیان کرد: ما تا حالا در قم نتوانسته بودیم نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را شکست بدهیم اما خوشحالم که از این بازی سه امتیاز را گرفتیم تا از فشار ناشی از باخت در دو بازی اخیر مقابل گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز خارج شویم.

مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد از هفته دهم مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برتری سه بر دو به سود تیم فوتسال فرش آراء مشهد پایان یافت و پنجمین باخت این فصل در کارنامه نماینده قم به ثبت رسید.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول