اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

نباید به گیتی پسند می‌باختیم / هنوز به آینده خوب ماهان تندیس امیدوارم

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از امیدواری خود نسبت به موفقیت تیم ماهان تندیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

نباید به گیتی پسند می‌باختیم / هنوز به آینده خوب ماهان تندیس امیدوارم

سیدوحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان نباید می‌باختیم اما متاسفانه بار دیگر اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد که به راحتی این بازی را واگذار کردیم، با این حال پیروزی در این دیدار را به حریف اصفهانی تبریک می‌گویم.

وی با تمجید از بازی تیمش در مقابل تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان که در هفته نهم لیگ برتر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به برتری حریف اصفهانی انجامید، تصریح کرد: ما در این بازی بسیار خوب بازی کردیم و توانستیم بارها موقعیت گل ایجاد کنیم اما نمی‌دانم که چرا گل نمی‌زنیم.

غیاثی ادامه داد: ما به دفعات زیاد موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اما نمی‌دانم که چرا اینگونه فرصت‌ها را به راحتی هدر می‌دهیم، بازیکنان ما در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند ولی بار دیگر اتفاقاتی که در سه بازی اخیر ما را با مشکل مواجه کرده، در این بازی تکرار شد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: ما شناخت خوبی از تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان داشتیم چون بازی‌های این تیم در هفته‌های قبلی لیگ برتر را بارها آنالیز و حتی بازی‌های این تیم در جام باشگاه‌های آسیا را مرور کرده بودیم.

وی یادآور شد: تیم گیتی پسند بازیکنان ملی‌پوش بسیار زیادی دارد و شما دیدید که آنها در هر زمان از مسابقه وقتی اراده می‌کردند بازیکنان خود را تغییر می‌دادند در حالی که این امکان در تیم ما وجود نداشت و از ابتدای فصل در هر بازی همواره با مشکل محرومیت و مصدومیت بازیکنان مواجه بوده‌ایم.

غیاثی در پایان اظهار داشت: تیم ما تاکتیک‌ها و شیوه بازی خود را با نظر مستقیم حسین شمس که در حال حاضر جزو مربیان برجسته و برتر فوتسال دنیا است، در نظر می‌گیرد و ما با پشتوانه افکار ایشان برابر حریفان قرار می‌گیریم و من در کنار زمین بازی وظیفه اجرای خواسته‌های ایشان را دارم.

وی خاطرنشان کرد: شمس مدیر فنی تیم ما است و من هم در کنار ایشان تجربه کسب می‌کنم ولی به تماشاگران حق می‌دهم که از نتایج هفته‌های اخیر ما در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال راضی نباشد اما از طرف دیگر به آنها اطمینان می‌دهم که منتظر نتایج بهتر ماهان تندیس در مقابل رقبا باشند.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول