اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم دور رفت لیگ برتر

ماهان تندیس قم در خانه از فرش‌آراء مشهد پذیرایی می‌کند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه خود برابر تیم فرش‌آراء مشهد به میدان می‌رود.

ماهان تندیس قم در خانه از فرش‌آراء مشهد پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از اینکه در دهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر مدعی قهرمانی یعنی گیتی پسند اصفهان در خانه شکست خوردند، حالا به فکر جبران امتیازات از دست رفته، قصد میزبانی از تیم فرش آراء مشهد را دارند.

هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت چهار شکست در کارنامه ماهان تندیس قم همراه بود و حالا این تیم در فکر این است که بتواند این باخت‌ها را در دیدارهای باقی مانده از نیم فصل نخست لیگ برتر جبران کند.

با شکست ماهان تندیس قم در دیدار رفت برابر گیتی پسند اصفهان، تا کنون سه شکست خانگی در کارنامه نماینده قم به ثبت رسیده است و حالا ماهانی‌ها در ششمین بازی خانگی قصد میزبانی از تیم فرش آراء مشهد را دارند تا با عبور از سد این تیم غم باخت‌های اخیر را التیام بخشند.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تمام دیدارهای هفته دهم از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه بیست و ششم آبان ماه به انجام رسید و طی آن ماهان تندیس قم که از دیدار خانگی هفته نهم برابر گیتی پسند اصفهان بدون کسب امتیاز خارج شد، برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد به میدان می‌رود.

تیم‌‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد در دیدار رفت خود از لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و ششمین روز آبان ماه از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند در حالی که مشهدی‌ها آخرین بار در دیدار برگشت لیگ فصل گذشته در قم با نتیجه شش بر دو شکست خورده‌اند.

فرش آراء مشهد در حالی هم اکنون تیم رده هشتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که یک امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیشتر کسب کرده است.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با هشت امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های صدرنشین یعنی گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز هم‌اکنون تیم 13 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده است.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته نهم لیگ برتر در حالی برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه پنج بر سه تن به شکست دادند که پیش از این در خانه خود به تیم‌های حفاری اهواز و شهرداری تبریز نیز نتیجه را واگذار کرده‌اند.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول