اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وفایی در گفت‌و‌گو با فارس:

غلبه بر فرش آراء مشهد وضعیت ماهان تندیس قم را بهتر خواهد کرد

ملی‌پوش تیم ماهان تندیس قم گفت: غلبه بر تیم فوتسال فرش آراء مشهد برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون موقعیت تیم را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهتر خواهد کرد.

غلبه بر فرش آراء مشهد وضعیت ماهان تندیس قم را بهتر خواهد کرد

علیرضا وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش با فرش آراء مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم فرش آراء مشهد را در مسابقه عصر فردا ضعیف قلمداد کنیم ولی می‌توانیم با خوب بازی کردن آن‌ها را در قم شکست بدهیم.

وی عنوان کرد: این تیم در هفته نهم لیگ برتر فوتسال در خانه خود مغلوب تیم حفاری اهواز شده است و جایگاه آن‌ها از مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر به رده هفتم آمده و حالا یک امتیاز بیشتر از ما دارند، به همین خاطر باید پیروز میدان باشیم تا وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.

ملی‌پوش تیم ماهان تندیس قم ادامه داد: بازی با فرش آراء مشهد با توجه به وضعیتی که ما داریم حتی بیش از سایر بازی‌های لیگ برتر برای ما سخت است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببریم.

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: با این‌که سه بازی از پنج دیدار قبلی خانگی در برابر تیم‌‌های حفاری اهواز، شهرداری تبریز و گیتی‌پسند اصفهان را بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با فرش آراء مشهد باید ثابت کنیم که توانایی جبران را داشته و می‌خواهیم به مدعیان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته تیم ما به جز روزهای تاسوعا و عاشورا تمرینات خوبی داشته و بازیکنان ما از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با فرش آراء مشهد به نتیجه دلخواه برسیم، من هم امیدوارم از بند مصدومیت رها شوم و در این دیدار برای تیم مفید باشم.

وفایی تصریح کرد: خوشبختانه در این دیدار همه مهره‌های کلیدی تیم را در اختیار داریم و همه بازیکنان ماهان تندیس در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار یکدیگر بازی خوبی ارائه کرده و دل طرفدارانی که به سالن می‌آیند را شاد کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ماهان تندیس قم در لیگ برتر این فصل تاکید کرد: ما با بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار داریم از این هفته به بعد نشان می‌دهیم که یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر هستیم و با ظرفیت موجود قطعاً روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم، به نظر من باید نتایج گذشته را اتفاقی دانست و فراموش کرد و به آینده امیدوار بود.

گفتنی است، ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد از ساعت 16 عصر فردا یکشنبه بیست و ششم آبان‌ماه در دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتسال در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول