اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی میاندرود مطرح کرد

احداث ساختمان هلال احمر میاندرود در انتظار زمین 3 هزار متری

بخشدار مرکزی میاندرود از احداث ساختمان هلال احمر میاندرود در صورت تامین زمین 3 هزار متری خبر داد.

احداث ساختمان هلال احمر میاندرود در انتظار زمین 3 هزار متری

عباس غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با بیان اینکه استقرار ادارات لازم از ضروریات شهرستان میاندرود است یکی از این مجموعه‌های مهم را سازمان هلال‌احمر عنوان کرد.

بخشدار مرکزی میاندرود از استقرار نمایندگی سازمان هلال‌احمر در میاندرود در صورت تامین زمین سه هزار متری خبر داد و افزود: وجود یک ساختمان در آن از دیگر شرایط این استقرار است.

وی با اشاره به وجود زمین 3 هزار متری برای استقرار هلال احمر در این شهرستان در روستای اسلام‌آباد افزود: اما ظاهرا گفته شده که این مکان باید تنها در مرکز شهرستان باشد تا هلال احمر مستقر شود.

غفوری با بیان اینکه در حوادث مردم حتی گاهی زودتر از ستاد حوادث شهرستان پای کار ایستاده‌اند، اظهار داشت: اما اگر اتفاق سنگینی در نقطه‌ای بیافتد تجهیزات و نیروهای امدادی سازمان یافته حرف نخست را می‌زند.

بخشدار مرکزی میاندرود ایجاد طرح آبخیزداری در روستای جامخانه را از طرح‌های مهم این شهرستان در مقابله با سیلاب دانست و افزود: موانع اعتباری سر راه این پروژه سریع‌تر رفع شود تا شاهد اتمام آن باشیم.

وی درباره اختلاف نظر اهالی دارابکلا در احداث کانال هدایت آب باران افزود: با جلسات مستمر برگزار شده با اهالی به ‌ویژه افراد مخالف با حضور کارشناسان طرح این مشکل برطرف شده و اقدامات بعدی در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول