اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع هلال احمر

در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته بسیج برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این هفته تشریح شد‏‏.

برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علی بیاتی فرمانده پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهدای امدادگر بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی، امدادگری، ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان اصفهان امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوع ویژه هفته بسیج را در حوزه‌های ستادی و شعب جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: آذین‌بندی ورودی مراکز جمعیت و فضا‌سازی محیطی، برگزاری جلسه حلقه‌صالحین، دیدار کارمندان بسیجی با مدیرعامل، حضور در مراسم صبحگاه مشترک، حضور در مراسم غبارروبی گلزارهای شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان و دیدار با این عزیزان و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع هلال احمر و بسیج و شرکت کارکنان جمعیت به همراه اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان در مراسم نماز جمعه،بخشی از فعالیت‌های هلال‌احمر در این هفته است.

وی در پایان هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بسیج را تقویت روحیه بسیجی در میان کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان عضو و گرامیداشت این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2301/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول