اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

بهره‌مندی 970 مددجو از خدمات داوطلبان هلال احمر مازندران

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری، 970 نفر از مددجویان از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 970 مددجو از خدمات داوطلبان هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، سیف‌الله صادقیان گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری 970 نفر از مددجویان از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

وی افزود: ارزش کمک‌های ارائه شده به مددجویان یک میلیارد و 149 میلیون و 464 هزار ریال بوده و در این مدت 133 فعالیت فوق‌برنامه با مشارکت سه هزار و 114 نفر از داوطلبان و 227 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان در مناطق مختلف اجرا شد که هزینه اجرایی این برنامه‌ها بیش از 55 میلیون ریال است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضای داوطلب این جمعیت را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و تصریح کرد: برگزاری 76 دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی با کار داوطلبی و آموزش‌های مبتنی بر نیازهای محلی از اقدامات معاونت داوطلبان هلال احمر استان بوده است.

وی اجرای پروژه‌های مشترک با سازمان‌های مردم نهاد استان را از دیگر برنامه‌های این معاونت برشمرد و گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 680 نفر از داوطلبان به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمدند.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول