اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد

بهره‌برداری از ساختمان هلال احمر «کجور» نوشهر

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر از افتتاح ساختمان هلال احمر «کجور» خبر داد.

بهره‌برداری از ساختمان هلال احمر «کجور» نوشهر

امیرحسین عسگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: گردشگرپذیر بودن مازندران و حضور میلیونی و حجم بالای مسافر و خودروها در این استان سبب شد تا به همان نسبت نیز میزان حوادث افزایش یابد.

وی ادامه داد: امسال هلال احمر مازندران در بین 34 استان کشور به‌ عنوان پرمأموریت‌‌ترین استان کشور شناخته شد که علت آن نیز همان حضور میلیونی مسافران و گردشگران بود و بالطبع حوادث و اتفاقات در این شهرستان نیز افزایش یافت؛ به‌طوری که امروز مازندران پرحادثه‌ترین استان کشور است.

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات هلال احمر نوشهر در شش ماهه نخست امسال به ‌دلیل حجم بسیار بالای انجام مأموریت‌ها در راستای وظایف هلال احمر، به ‌عنوان پرمأموریت‌ترین پایگاه هلال احمر در سطح استان است و توانست رتبه نخست در زمینه عملکرد نیروهای امدادی و حضور به‌ موقع نیروهای امدادی این پایگاه در صحنه‌های حوادثی و امدادرسانی مطلوب را به‌ دست آورد.

عسگرزاده درباره مشکلات موجود در بحث پایگاه امدادی در منطقه «سی‌سنگان» گفت: پیش از این مقرر شد تا در داخل طرح گردشگری «سی‌سنگان» ساختمان پایگاه امداد و نجات هلال احمر احداث شود، اما تاکنون این امر محقق نشده است و نیروهای امداد و نجات این پایگاه هنوز در کانکس مستقر و مشغول به فعالیت هستند و این نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی از افتتاح ساختمان هلال احمر کجور خبر داد و عنوان کرد: این بنا با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال با زیربنای حدود 400 متر در شهر پول کجور احداث شد و به امکانات آمبولانس، خودروی امداد و نجات و دیگر تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شود.

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر ادامه داد: این ساختمان اواخر آبان امسال رسماً به بهره‌برداری می‌رسد و به ‌صورت شبانه‌روزی به بخش کجور خدمات‌رسانی می‌کند.

عسگرزاده تصریح کرد: برای ایجاد پت بالگرد و انبار امدادی نیز درخواست داده شد و در حال پیگیری هستیم.

مسئول جمعیت هلال احمر نوشهر درباره برنامه‌های این مرکز در ایام دهه اول محرم، یادآور شد: کانون جوانان جمعیت هلال احمر نوشهر برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌اند و به عزاداران حسینی خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول