اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد

تجهیز کتابخانه‌های همدان به کتب دفاع مقدس

مدیر امور ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با هفته کتاب کتابخانه‌های استان همدان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند.

تجهیز کتابخانه‌های همدان به کتب دفاع مقدس

رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تجهیز کتابخانه‌های استان همدان به کتب دفاع مقدس همزمان با هفته کتاب خبر داد و اظهار داشت: این تعداد شامل 709 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 106 جلد کتاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده است، ادامه داد: تعداد 153 جلد نیز برای تجهیز کتابخانه تخصصی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اختصاص یافته است.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: 15 مرکز حوزوی و دانشگاهی نیز از این کتاب‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: تجهیز کتابخانه‌های سراسر استان با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های مد نظر این اداره کل است که دارای اثرات قابل توجهی نیز بوده است.

سلیمانی هدف از این کار را اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه توسعه داد، تجهیز کتابخانه‌ها و ارتقای فرهنگ مطالعه در زمینه کتاب‌های دفاع مقدس را یکی از راهکارهای این مهم دانست.

انتهای پیام/89002/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول