اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفت

برگزاری ویژه برنامه‌ «کتاب و فرهنگ عاشورایی» در بهبهان

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان ویژه برنامه‌ «کتاب و فرهنگ عاشورایی» را در این شهرستان برگزار کرد.

برگزاری ویژه برنامه‌ «کتاب و فرهنگ عاشورایی» در بهبهان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مربیان این مرکز همزمان با هفته کتاب و ماه محرم کتاب‌های مرتبط با قیام عاشورا را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند و بچه‌ها را ضمن تشویق به مطالعه کتاب آنها را با اهداف این قیام بزرگ آشنا کردند.

نسرین بازیانی همچنین قصه‌گویی کتاب سقای تشنه لب و معرفی قفسه‌های کتاب کانون و طبقه‌بندی موضوعی آن‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته برای کودکان و نوجوانان در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: برپایی کارگاه‌های ادبی با نوشتن متن ادبی (تکمیل جمله‌ ناتمام با موضوع کتاب) و اجرای کارگاه کلاژ با موضوع صحنه‌هایی از عاشورا که در کتاب‌های مختلف مطالعه کرده‌اید نیز دیگر برنامه‌هایی هستند که مربیان این مرکز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده‌اند و برای آنها تا پایان این هفته اجرا خواهند کرد.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان در این مرکز آغاز شده است و تا دوم آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول