اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 60 روز

تلاش شورائیان برای معرفی شهردار گرگان بی‎نتیجه ماند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین وضعیت شهردار منتخب گفت: تلاش اعضای شورا برای معرفی شهردار گرگان بعد از گذشت 60 روز بی‎نتیجه مانده است و تاکنون هیچ پاسخ کتبی و شفاهی از سوی وزارت کشور ارائه نشده است.

تلاش شورائیان برای معرفی شهردار گرگان بی‎نتیجه ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در راستای معرفی و انتخاب شهردار جدید وظایفی بر عهده وزارت کشور و مسئولان استانی است و در این زمینه آنچه وظیفه شورا بوده انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان بیشترین پیگیری را در راستای معرفی شهردار منتخب این شهرستان داشته است، تصریح کرد: این موضوع از کانال‎های مختلفی مورد پیگیری قرار گرفت اما آنچه وزارت کشور و مسئولان باید نسبت به آن پاسخگویی داشته باشند تاکنون انجام نگرفته است.

تشکیل جلسه فوق‎العاده برای بررسی معرفی شهردار منتخب گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: برای پیگیری وضعیت شهردار منتخب تاکنون دو نامه به استانداری و یک نامه به وزارت کشور ارائه شده و اعضای شورا مصوبات را با جدیت پیگیری می‎کنند.

گرزین با تاکید بر اینکه کوتاهی از جانب اعضای شورای شهر در خصوص معرفی شهردار نشده است، بیان داشت: اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه نهایی انجام داده است ولی تاکنون هیچ پاسخی از سوی وزارت کشور ارائه نشد.

وی از تشکیل جلسه فوق‎العاده برای بررسی موضوع شهردار گرگان خبر داد و بیان داشت: همه مسئولان باید در این زمینه دغدغه داشته باشند چراکه بعد از گذشت حداقل 60 روز از معرفی شهردار منتخب هنوز پاسخی از مقامات داده نشده است.

عوارض و بودجه سال 1393 در دستور کار شورا قرار گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر اساس تبصره سه ماده 71 وظیفه وزارت کشور در این خصوص کاملا مشخص است اما هیچکدام از این اتفاقات نیفتاده است که امیدواریم هرچه زودتر نتیجه نهایی مشخص شود.

گرزین با بیان اینکه دو موضوع عوارض و بودجه سال 1393 باید در دستور کار شورا قرار بگیرد، ابراز داشت: با تعاملی که در این راستا صورت خواهد گرفت می‎توان به نتایج خوبی رسید.

وی بر ضرورت همکاری و همراهی شورائیان تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت‎ها باید به‌گونه‎ای انجام شود که وقتی این خدمات مورد بررسی قرار می‎گیرد شاهد تغییرات محسوس و رو به بهبود فضای شهری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه هنوز با استانداردها فاصله زیادی وجود دارد، گفت: سرلوحه قرار دادن اخلاق‎مداری یکی از اولویت‎ها و اصول کار تیمی و گروهی است لذا اعضای شورا باید با همدلی، صداقت در عمل و گفتار روز به روز در خدمت‎رسانی به مردم پیشگام باشند.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول