اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در 33 بقعه و امامزاده ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در سه امامزاده شاخص و 30 بقعه متبرکه شهرستان ساری خبر داد.

برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در 33 بقعه و امامزاده ساری

حجت‌الاسلام مسعود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری، گفت: در طرح بصیرت عاشورایی چهار روحانی مبلغ اعزامی از قم و 50 روحانی بومی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری فعالیت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: مراسم سوگواری امام حسین(ع) به منظور یادآوری اهداف والای امام حسین (ع) از قیام کربلا برگزار می‌شود.

قربانی به برپایی غرفه پرسش و پاسخ به مسائل شرعی در امامزادگان شهرستان ساری اشاره کرد و اظهار داشت: سلسله مباحث نمایشگاهی قرآن و عترت، غرفه مذهبی، غرفه عفاف و حجاب و همه واقف باشیم در طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه ساری برگزار شد.

وی به برگزاری مراسم عزاداری ویژه خادمان افتخاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه در شب عاشورا در تمام امامزادگان و بقاع متبرکه ساری برگزار شد.

قربانی به برپایی نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: نیات واقفان شهرستان ساری در آستانه امامزاده عباس(ع)، تکیه پهنه‌کلا و امامزاده یحیی (ع) ساری اجرا شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای نیات واقفان در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ساری اطعام‌دهی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه مراسم عزاداری امام حسین(ع) در 620 مسجد، تکیه و حسینیه شهرستان ساری برگزار شد، افزود: طرح بصیرت عاشورایی در سه امامزاده شاخص و 30 بقعه شهرستان ساری برگزار شد.

انتهای پیام/86003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول