اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم مطرح کرد

استقبال مطلوب مردم طارم از طرح بصیرت عاشورایی

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم از استقبال مطلوب مردم این شهرستان از طرح بصیرت عاشورایی خبر داد.

استقبال مطلوب مردم طارم از طرح بصیرت عاشورایی

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مطابق سال‌های گذشته برنامه بصیرت عاشورایی در شهرستان طارم اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح بصیرت عاشورایی در پنج امامزاده شهرستان طارم اجرا شد، افزود: امامزاده هاشم و عوف (ع) آب‌بر، امامزاده جعفر (ع) آب‌بر، امامزاده حیدر (ع) گیلوان، امامزاده قاسم (ع) و امامزاده محمدعلی ماهوری (ع) شیت، زاجکان امامزادگانی بودند که امسال طرح بصیرت عاشورایی در آنها اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم با بیان اینکه اداره اوقاف طارم در راستای تبیین طرح بصیرت عاشورایی اقدامات مختلفی در سطح شهرستان انجام داد، افزود: اطلاع‌رسانی پیامکی و نصب بنرهای مربوط به طرح بصیرت عاشورایی در میادین اصلی شهرستان از جمله اقداماتی است که در این راستا اطلاع‌رسانی بیشتر این طرح انجام شد.

این مسئول همچنین با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی اجرای این طرح با حضور امام جمعه شهرستان، روحانیون و مبلغان اذعان داشت: این جلسات به منظور تبیین هرچه بهتر طرح و همچنین اجرای نیات واقفان خیراندیش برگزار شد.

احمدی در ادامه به برخی از برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح بصیرت عاشورایی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در امامزادگان شاخص شهرستان و مساجد، برگزاری مراسم سوگواری سومین روز شهادت امام حسین (ع) طبق رسم سالانه در جوار بقعه امامزاده محمدعلی ماهوری (ع) شیت-زاجکان، برپایی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی با استقبال بیش از 10 هزار نفر و با سخنرانی امام جمعه شهرستان طارم از جمله برنامه‌هایی است که طی این مدت برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به استقبال مطلوب مردم شهرستان طارم از اجرای طرح بصیرت عاشورایی از اجرای نیات واقفان خیراندیش در ماه محرم (اطعام عزاداران حسینی و دیگر نیات ماه محرم) امسال خبر داد و گفت: خوشبختانه این امر نیز به نحو مطلوبی در سطح شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/76005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول