اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‎‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 3،6 میلیارد ریال نذورات در استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‎‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، آمار نذورات جمع‌آوری شده در طرح احسان حسینی را 3 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد.

جمع‌آوری 3،6 میلیارد ریال نذورات در استان زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد استان هر سال همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح احسان حسینی توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند است اظهار داشت: این طرح به منظور ترویج فرهنگ اسلامی اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به نحوه اجرای طرح احسان حسینی تصریح کرد: این طرح به منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هئیت امنای مساجد و حسینیه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عمده هدف کمیته امداد از اجرای طرح احسان حسینی بهره‌مندی خانوارهای نیازمند از فیوضات ماه محرم است، اذعان داشت: کمیته امداد در نظر دارد با برپایی سفره‌هایی بی‌ریا و بی‌آلایش زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را در این ماه فراهم سازد.

وی با بیان اینکه امسال طرح احسان حسینی در 170 مسجد استان اجرایی می‌شود، اذعان داشت: بر اساس آمار گرفته شده تا امروز 3 میلیارد و 638 میلیون و 341 هزار ریال نذورات در قالب طرح احسان حسینی در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد و مردم خیر استان به منظور تحویل نذورات و می‌توانند به دفاتر کمیته امداد استان مراجعه و یا به شماره حساب سیبای 0108640425009 این نهاد نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول