اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد

کشف 190 گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: با تلاش ماموران آگاهی بیش از 190 گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان کشف شد.

کشف 190 گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان

بهرام خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های ماموران انتظامی شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی خدابنده برای مقابله با قاچاق کالا اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان خدابنده از یک دستگاه تویوتا بیش از 190 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران آگاهی حین گشت‌زنی در محورهای ورودی شهرستان خدابنده به سه دستگاه خودرو از نوع تویوتا و پژو مشکوک شدند، افزود: ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشداردهنده این خودروها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

این مسئول ادامه داد: ماموران در این بازرسی 199 دستگاه گوشی تلفن همراه، 25 طاقه پارچه خارجی و 119 ثوب البسه قاچاق کشف کردند.

خلیلی عنوان کرد: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایجرود از یک دستگاه پژو آردی چهار دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف شد.

وی با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تصریح کرد: در این زمینه پلیس با همه توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در ادامه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری سوداگران مرگ خبر داد و تصریح کرد: این طرح طی پنج مرحله اجرا و 10 خرده‌فروش مواد مخدر گرفتار قانون شدند.

این مسئول یادآور شد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این شهرستان طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان‌های قیدار و سجاس به اجرا درآمد.

خلیلی بیان داشت: به منظور مقابله با افراد ناهنجار که به نوعی باعث اخلال در نظم و امنیت می‌شوند طرح پیاده‌سازی از خرده‌فروشان و معتادان تابلو در این شهرها اجرا شده است.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح آلات و استعمال مواد مخدر، مقداری انواع مخدر، چندین ترازوی توزیع مواد مخدر و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اعلام رضایت اهالی این شهرها از اجرای این طرح متذکر شد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌‌های مشابه همچنان تداوم داشته و مردم نیز همواره باید پلیس را در اجرای این طرح‌ها مساعدت کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول