اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌های تخصصی امداد و نجات کشور:

امدادگران کشور آموزش‌های تخصصی می‌بینند

رئیس اداره آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات کشور گفت: امدادگران کشور آموزش‌های تخصصی می‌بینند.

امدادگران کشور آموزش‌های تخصصی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی محمد پوراکرامی در دوره باز‌آموزی و آموزش تخصصی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان اظهار کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی امداد و نجات کشور آموزش‌های تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای، نجات در آوار، نجات در سیلاب، نجات در ارتفاع و فضای معلق و اسکان اضطراری را در سطح کشور با هدف ارتقای سطح علمی، عملیاتی و آمادگی جسمانی امدادگران و کارکنان هلال احمر پیگیری می‌کند.

وی برگزاری مانورها،ارزیابی عملیات‌های واقعی و برگزاری مسابقات در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها و ملی را در این چارچوب ارزیابی کرد.

پوراکرمی کارگاه آموزش تجهیزات سبک و نیمه سنگین (هیدرولیک، پنوماتیک و آشنایی با خودرو نجات)، گره، کارگاه، بسکت کردن مصدوم، ‌تثبیت ‌پزشکی، ارزیابی و انتقال مصدوم و آشنایی با خودروی آمبولانس،کارگاه ارزیابی صحنه تصادف، دسترسی، رها‌سازی و تثبیت فیزیکی مصدوم و کارگاه نحوه برخورد با تصادف، تثبیت صحنه حادثه را از جمله کارگاه‌های آموزشی هلال احمر خراسان شمالی دانست که امدادگران از این آموزش‌ها بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش فارس، 130 نفر از امدادگران و بیش از 100 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این دوره یک هفته‌ای شرکت دارند.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول