اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند:

6 کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‏‌های دماوند فعال شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: 6 کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌‏های دماوند فعال شده است.

6 کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‏‌های دماوند فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند و مسئول امور جوانان این جمعیت به بهانه سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال احمر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و معاون دانشجویی این دانشگاه دیدار و نشستی برگزار کردند.

در ابتدای جلسه، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ضمن تسلیت به مناسبت این ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، آمار و عملکرد فعالیت‎های جمعیت هلال احمر شهرستان را در اختیار رئیس دانشگاه آزاد قرار داد.

حمید فرهادی گفت: در کنار سازمان‎های بزرگی مانند امداد و نجات و داوطلبان، سازمان فعال دیگری به نام جوانان در جمعیت هلال احمر فعال است که چند روز پیش، سالگرد تأسیس این سازمان بود.

وی افزود: یکی از فعالیت‎های این سازمان در دانشگاه‎ها و به خصوص کانون‎های دانشجویی است که در آن فعالیت‎های مختلفی از جمله مذهبی، فرهنگی، ورزشی و امدادی انجام می‎شود.

فرهادی ادامه داد: در سطح دانشگاه‎های شهرستان دماوند، جمعیت هلال احمر دارای پنج کانون دانشجویی بود که به لطف خدا و این روزهای عزیز و به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، ششمین کانون دانشجویی این شهرستان در دانشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افتتاح شد.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول