اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزکوه

تمثال 28 شهید هلال احمر استان تهران به نمایش گذاشته شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از به نمایش گذاشته شدن تمثال 28 شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان تهران در ساختمان اداری این نهاد خبر داد.

تمثال 28 شهید هلال احمر استان تهران به نمایش گذاشته شد

علی محمدعلی‏‌تبار امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهدا شمع محفل بشریت هستند که با به خون غلطیدن خود پایداری و ایستادگی امروز نظام اسلامی را رقم زدند.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین همگان به خصوص نسل‏‌های جدید انقلاب، آن چیزی است که امروز باید از سوی مسئولان و آحاد مردم مدّ نظر قرار گیرد؛ چرا که عزت، عظمت و اقتدار جامعه را موجب شده است.

محمدعلی‏‌تبار افزود: تمثال این شهدا که از شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان تهران هستند، در ورودی این نهاد نصب شده تا بلافاصله نظر افراد و مراجعه‏‌کنندگان و به خصوص جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند.

این گزارش حاکی است؛ تمامی این شهدا جزو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بودند که در مناطق مختلف عملیاتی و حین امدادرسانی به زخمی‌‏ها و انتقال شهدا و . . . به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/2568/ت10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول