اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری شوش خبر داد

برگزاری نمایشگاه عروسک‌های ملی در شوش

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوش از برپایی نمایشگاه عروسک‌های ملی به‌مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عروسک‌های ملی در شوش

زینب چمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، در هفته کتاب توسط کانون پرورش فکری برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های هفته کتاب با حضور دانش‌آموزان مدارس مختلف در نوبت صبح برگزار خواهد شد و عموم کودکان و نوجوانان می‌توانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوش ضمن معرفی برنامه‌های این کانون در هفته کتاب ادامه داد: آشنایی کودکان با فرهنگ مطالعه در قالب کارگاه‌های قصه‌خوانی و داستان‌نویسی با محوریت کتاب صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته کتاب عنوان کرد: علاوه بر گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در این هفته با بیان وقایع کربلا در قالب داستان سعی بر ترویج فرهنگ عاشورا در بین کودکان و نوجوانان شده است.

چمانی با بیان دیگر برنامه‌های هفته کتاب خاطرنشان کرد: کارگاه نقاشی یار مهربان با محوریت کتاب و کودک تا پایان هفته در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان هفته دایر است.

وی در پایان گفت: در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی نمایشگاه عروسک‌های ملی در هفته کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول