اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 تیم

لیگ فوتسال بانوان قزوین پیگیری می‌شود

رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان استان قزوین در حالی پیگیری می‌شود که 5 تیم در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لیگ فوتسال بانوان قزوین پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم‌های ماهان محمدیه، غدیر قزوین، تاکستان، کوثر محمدیه و تربیت‌بدنی اقبالیه از جمله تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که باید با یکدیگر مسابقه دهند.

مسابقات لیگ فوتسال بانوان استان قزوین در حالی به طور متمرکز در سالن ورزشی شهید رجایی دنبال می‌شود که بدون شک می‌تواند تأثیر فراوانی در راستای کشف و شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی در میان بانوان استان داشته باشد.

نایب ‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان این استان اظهار کرد: یقیناً هدف از برگزاری این مسابقات کشف بازیکنان مستعد و باتکنیک فوتسال بانوان استان قزوین است.

آمنه محمودی افزود: در طول سال‌های اخیر رشته فوتسال بانوان از جمله ورزش‌های موفق گروهی در قزوین بوده است که حتی توانسته در بالاترین سطح مسابقات که همان لیگ برتر است برای استان افتخارآفرینی کند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال بانوان استان قزوین تاکنون در فصل‌های متعدد مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشته است، به طوری که بانوان این استان با تیم فوتسال حجاب قزوین در سه سال اخیر دو عنوان نایب ‌قهرمانی و سومی مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌‌اند.

نایب ‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین با اشاره به حضور فوتسالیست‌های قزوینی در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان اضافه کرد: چند سال است که در این رشته در مسابقات لیگ برتر حضوری مستمر داریم و در این مدت بازیکنان خوبی از فوتسال استان راهی تیم ملی شده‌اند.

محمودی با اشاره به حضور فاطمه اعتدادی ملی‌پوش قزوینی که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان حضور دارد، تصریح کرد: اعتدادی در طول سال‌های گذشته همواره یکی از بهترین گلزنان مسابقات لیگ برتر بوده است.

وی اضافه کرد: البته این فوتسالیست تیرماه سال گذشته در جریان مسابقات فوتسال داخل سالن قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی فوتسال عنوان نایب‌قهرمانی را در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت رساند.

نایب‌ رئیس هیئت فوتبال استان قزوین ادامه داد: به خاطر حضور در لیگ برتر با ترکیب کاملاً بومی، باید همیشه به فکر شناسایی استعدادها و بازیکنان توانمند قزوینی باشیم تا بتوانیم از آنها برای تیم باشگاهی خود و حضور شایسته در رقابت‌های مختلف استفاده کنیم.

محمودی با اشاره‌ به برگزاری دیدارهای نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان استان گفت: تاکنون در دور اول این رقابت‌ها دو دیدار انجام شده است که در نخستین دیدار تاکستان با حساب شش بر یک از سد ماهان محمدیه عبور کرد و در بازی دوم نیز غدیر قزوین با نتیجه سه بر یک تربیت‌بدنی اقبالیه را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/77004/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول