اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان درمیان:

تیم حافظ قهستان قهرمان مسابقات فوتسال درمیان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان درمیان از برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم حافظ قهستان قهرمان شد.

تیم حافظ قهستان قهرمان مسابقات فوتسال درمیان شد

حسین آوان امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت هفته دانش آموز یک دوره مسابقات فوتسال در شهرستان درمیان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 12 تیم از مدارس روستایی و شهر درمیان به مدت دو هفته برای کسب قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان درمیان افزود: در مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دانش‌آموز در درمیان چهار تیم حافظ قهستان، امام علی(ع) روستای بورنگ، پایگاه بسیج شهید اسدی و ستاره گزیک به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

آوان خاطر نشان کرد: تیم حافظ قهستان در رقابت‌های فینال مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دانش‌آموزی به مصاف تیم فوتسال امام علی(ع) روستای بورنگ رفت که موفق شد با نتیجه شش بر چهار این تیم را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی به کسب نایب قهرمانی تیم فوتسال امام علی(ع) روستای بورنگ اشاره و تصریح کرد: در رقابت‌های رتبه‌بندی مسابقات فوتسال درمیان دو تیم پایگاه بسیج شهید اسدی و ستاره گزیک به مصاف هم رفتند که تیم پایگاه شهید اسدی با نتیجه چهار بر سه تیم ستاره گزیک را از میان برداشت و رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول