اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر

ماهان تندیس قم میزبان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته میزبانی می‌کند.

ماهان تندیس قم میزبان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از انجام دیدارهای هفته هشتم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف و تثبیت صدرنشینی دبیری تبریز، دیدارهای هفته نهم از دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال از روز دوشنبه بیستم آبان ماه در حالی استارت می‌خورد که در حساس‌ترین بازی تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیروزی ماهان در ماهشهر و گیتی پسند برابر فرش آراء در هفته هشتم

پیروزی ماهان تندیس قم برابر علمیات غیر صنعتی ماهشهر در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال روحیه بالا و انگیزه زیادی به بازیکنان این تیم داده است تا در دیدار خانگی هفته نهم برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر علمیات غیرصنعتی ماهشهر به برتری رسید تا یک پله نسبت به جایگاهی که تا پایان هفته هفتم داشت در جدول رده بندی بالاتر آمده و به مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و علمیات غیرصنعتی ماهشهر از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در حضور تماشاگران ماهشهری در سالن اختصاصی این تیم برگزار شد و طی آن ماهان تندیس در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه 6 بر 4 میزبان خود را مغلوب کند در حالی که در همین هفته تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان توانست در خانه خود تیم مدعی و بالای جدولی فرش آراء مشهد را با نتیجه عجیب هفت بر یک مغلوب کند.

ماهان تیم هفتم و گیتی پسند تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال

ماهانی‌ها با این پیروزی 13 امتیازی شدند و خود را به پنج امتیازی تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان صدرنشین جدول رده بندی رساندند در حالی که در هفته نهم این رقابت‌ها باید در شهر مقدس قم پذیرای صدرنشین لیگ برتر یعنی گیتی پسند باشند، گیتی پسندی که با پنج امتیاز بیشتر از نماینده قم هم اکنون در مکان دوم جدول رده بندی و در تعقیب تیم دبیری قرار دارد.

ماهان تنیدس قم در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا کنون مقابل تیم‌های شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی و علمیات غیر صنعتی ماهشهر به پیروزی رسیده است.

ثبت 3 شکست در کارنامه ماهان تندیس قم / حضور گیتی پسند بدون باخت در قم

این تیم در این فصل تا کنون سه باخت ناباورانه را نیز مقابل تیم‌های فوتسال حفاری اهواز و شهرداری تبریز در سالن شهید حیدریان قم و برابر تیم دبیری در تبریز پذیرا شده، ضمن اینکه تنها بازی همراه با تساوی ماهان تندیس قم برابر تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران بوده است.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم باید هفته آینده در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر دوشنبه بیستم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صدرنشین لیگ برتر و مدافع قهرمانی فصل قبل بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بروند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول