اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری در گفت‌وگو با فارس:

تیم ملی فوتسال آماده حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا می‌شود

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال با تمام توان برای حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا سال آینده میلادی آماده می‌شود.

تیم ملی فوتسال آماده حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا می‌شود

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی فوتسال با بهترین‌های شاغل در لیگ فوتسال کشور قصد دارد حضور موفقی در دوره بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا داشته باشد و بار دیگر عنوان قهرمانی را به نام خود به ثبت برساند.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان در 10 دوره از 12 دوره برگزار شده رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و دیگر قصد ندارد اجازه بدهد که تیم ملی ژاپن قهرمان این بازی‌ها شود، به همین منظور در تدارک یک تیم ملی بسیار قوی هستیم.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: هدف از حضور تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام بین‌المللی گرندپریکس در کشور برزیل که به سبب اعتبار و جایگاه بسیار بالای خود به جام جهانی کوچک معروف است، افزایش تجربه بازیکنان جوان تیم ملی بود تا در رقابت‌های آسیایی به مقام قهرمانی برسیم.

وی تاکید کرد: مقام سومی که تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل کسب کرد دست کمی از قهرمانی نداشت زیرا ما در دیدار رده‌بندی قهرمان بازی‌های فوتسال جام ملت‌های آمریکای جنوبی یعنی پاراگوئه را شکست دادیم.

باقری بیان داشت: بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ برزیل، قرار است اردوی بعدی تیم ملی فوتسال از اوایل آذر ماه تشکیل شود و تیم ملی در اردوی آماده‌سازی یزد حضور یافته و با تیم ملی روسیه دیدار تدارکاتی برگزار کند.

وی ابراز کرد: بر همین اساس اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از سوم آذرماه آغاز خواهد شد تا بازیکنانی که با نظر خسوس کاندلاس به تیم ملی فوتسال دعوت می‌شوند، تمرینات خود را برای حضور در دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه انجام ‌دهند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال افزود: به منظور برپایی این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان، خسوس کاندلاس نیز تا پایان هفته جاری به تهران باز می‌گردد تا اردو نیز از روز شنبه سوم آذر ماه آغاز شود و تیم ملی با روسیه نیز دیدار تدارکاتی برگزار کند.

وی عنوان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در هماهنگی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی، پیش‌بینی برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال روسیه نیز صورت گرفته که قطعا می‌تواند برای ملی پوشان ما مفید باشد در حالی که این دو دیدار روزهای یازدهم و دوازدهم آذر در یزد به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول