اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور/

نخستین پیروزی تیم فوتسال راه ساری پس از 9 هفته

تیم فوتسال راه ساری پس از 9 هفته موفق به کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

نخستین پیروزی تیم فوتسال راه ساری پس از 9 هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امشب راه ساری در حضور حدود 1000 تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان شهرداری تبریز بود که در نهایت موفق شد مهمان خود شش بر چهار با شکست بدرقه کند تا به نخستین برد خود پس از 9 هفته در لیگ دست یابد.

این نتیجه در حالی برای راه ساری رقم خورد که این تیم  تا 10 دقیقه پایانی بازی چهار بر دو از حریفش عقب بود، که با تغییر تاکتیک، ‌تیم با زدن چهار گل نتیجه بازی شش بر چهار به نفع راه ساری عوض شد.

در این بازی احمد دست یاران دو گل، محمدرضا کرد دو گل، امیرحسین رسولی و حمیدرضا ره‌انجام هر کدام یک گل برای راه ساری در این بازی موفق به گلزنی شدند.

همچنین برای شهرداری تبریز مسلم رستمیان، هاشم امین‌زاده، بابک نصیری و گل به خودی حمیدرضا ره‌انجام چهار گل شهرداری تبریز را به ثمر رساندند.

قضاوت این بازی که برعهده محمدعلی ترهمی و مرتضی جان‌بکلو بود به رضا اسماعیلی از راه ساری کارت زرد نشان داد.

تیم فوتسال راه ساری با این پیروزی صاحب چهار امتیاز شد و همچنان در رده سیزدهم جدول 14 تیمی جای دارد و شهرداری تبریز با 14 امتیاز در رده شش جدول جای گرفت.

تیم راه ساری از 9 بازی خود تنها یک پیروزی، یک تساوی و هفت باخت داشته و یکی از ضعیف‌ترین نتایج لیگ را در طول فوتسال کشور کسب کرد.

به گزارش فارس، از نکات قابل توجه این بازی حضور احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسین بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و عدم حضور سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری در سالن بود.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول