اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم در پارک گردشگری تون

شهردار فردوس از کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم در 2 هکتار از پارک گردشگری تون خبر داد.

کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم در پارک گردشگری تون

حمید حلاج‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: پارک گردشگری تون در چهار فاز و در زمینی به مساحت 18 هکتار احداث می‌‌شود.

وی گفت: احداث فاز یک و دو پارک گردشگری تون از سال 1386 آغاز شده و تاکنون بیش از یک میلیارد و 630 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: این اعتبار برای تملک اراضی و نیز عملیات اجرایی هزینه شده است.

شهردار فردوس افزود: کار باغچه‌بندی و اجرای تاسیسات آب در دو شبکه آب شرب و غیرشرب به اتمام رسیده است و 70 درصد باغچه‌های پارک گردشگری تون نیز برای کاشت خاک‌ریزی شده و در بهمن‌ماه کاشت گونه‌های گیاهی در آن آغاز می‌شود.

وی اجرای فضای سبز پارک گردشگری تون را یکی از اولویت‌های شهرداری فردوس عنوان کرد و یادآور شد: برای اجرای فضای سبز این پارک به اعتباری معادل 100 میلیون تومان نیاز است.

شهردار فردوس گفت: با توجه به قرار گرفتن پارک گردشگری تون در مسیر تردد مسافران و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، تعداد زیادی سکوی استراحت و آلاچیق و نیز دو مجموعه کامل سرویس بهداشتی و نمازخانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران فراهم شده است.

حلاج‌مقدم اضافه کرد: پارک گردشگری تون دارای دو شبکه مجزای آب شرب و غیر شرب همراه با روشنایی کامل بوده؛ همچنین مغازه‌هایی در حاشیه پارک برای سرویس‌دهی به مسافران و مجموعه بازی نیز برای کودکان فراهم شده است.

انتهای پیام/69007/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول