اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های آمل خبر داد

افزایش تعداد پارک‌های آمل به 35 پارک

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آمل گفت: تعدادی پارک‌های آمل به 35 پارک افزایش می‌یابد.

افزایش تعداد پارک‌های آمل به 35 پارک

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محبوبه علیزاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پنج پروژه شهری آمل با اشاره به اینکه هم اکنون 31 پارک در شهر آمل وجود دارد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از چهار پارکی که امروز کلنگ‌زنی شده است تعداد پارک‌های شهر آمل به 35 پارک افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه سازمان فضای سبز پارکی را در محدوده شهرک بسیجیان شهر آمل به مساحت 3 هزار و 530 مترمربع اجرا می‌کند، افزود: این پارک دارای پارک کودکان، جاده تندرستی، ست‌بدنسازی و جایگاهی برای استفاده شهروندان است.

علیزاده با اعلام اینکه فضای سبز هر چهار پارک توسط سازمان پارک‌های شهر آمل صورت می‌گیرد، یادآور شد: این پارک‌ها تا پایان سال 92 به مجموعه شهری آمل افزوده می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار در نوروز سال گذشته مشخصات 23 مشاهیر شهر آمل در سطح شهر اطلاع‌رسانی شد، افزود: این طرح با استقبال بسیار زیاد مسافران و شهروندان مواجه شد.

محمد محمدی با اشاره به اینکه آمل توانمندی‌های ویژه‌ای در بخش فرهنگی و جذب توریست دارد، اظهار داشت: از طریق معرفی مشاهیر می‌توان در این زمینه قدم‌های موثری برداشت.

وی با اعلام اینکه باغ مشاهیر می‌تواند نمونه‌ای بسیار جذاب از این امر باشد، گفت: برای نصب سردیس‌ها و تندیس‌ها شورای سیاست‌گذاری صورت گیرد تا مشاهیر بر اساس درجه علمی و تاریخی در این پارک نصب شود.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول